021-48000931

info@takfamgroup.com

درباره تکفام

شرکت تکفام از سال 1387 با هدف واردات اولین تجهیزات تعاملی تحت عنوان برد های هوشمند و عرضه آن به مراکز آموزشی و مراکز دولتی آغاز به فعالیت نمود و نقش مؤثری در بروزرسانی تجهیزات دیداری داشته و در ادامه به عنوان بزرگترین توزیع کننده نمایشگرهای لمسی در سایز های بزرگ، به عنوان مشاور و مجری هوشمندسازی استودیوهای صداو تصویر و سالن های کنفرانس و مراکز مانیتورینگ تخصصی ادارات، سازمان های دولتی و خصوصی و... شناخته شد.
شرکت تکفام پرداز صنعت پاسارگاد (سهامی خاص) از سال 1393 با توجه به نیاز سنجی و آینده نگری نهادهای کشور عزیزمان اقدام به واردات انواع نمایشگر های صنعتی و راه اندازی مراکز بزرگ مانیتورینگ با استفاده از نمایشگرهای پهن پیکر ویدئووال از جدیدترین تولیدات این صنعت نموده و با ارائه تخصصی ترین و کارآمد ترین راهکارهای مدیریت تصویر با استفاده از کنترلر های حرفه ای تصویر نسبت به رفع نیاز ستاد های عملیاتی و غیره... اقدام نمودیم.
در سالهای اخیر با همت بالای تیم مدیریتی و بازرگانی موفق به اخذ پروانه بهره برداری تولیدات ویدئووال و راه اندازی کارخانه تکفام واقع در شهرک صنعتی شنزار گردیده ایم.
و امروز
مفتخریم که گستره عظیمی از نهادهای نظامی و امنیتی از محصولات و ایده های تکفام پرداز در جهت ارتقاء کیفی عملکرد سازمانی خود بهره مند گردیده اند و رضایتمندی مکتوب همراهان ما همواره گواه بر کیفیت رضایت بخش خدمت رسانی مجموعه تکفام بوده است.
در آخر اول و آخر تلاش تیم تکفام حفظ اعتماد شماست...

فاصله بین هر مانیتور در ویدئووال

نظرات مشتریان شرکت تکفام